Work

Generation Discover festival 2019

35.000 bezoekers. Vijf dagen lang. Één groot spektakel dat jongeren inspireert voor wetenschap & technologie. BrandBase creëerde de vierde editie van het Generation Discover festival.

Het festival biedt kinderen in de leeftijd van 8 tot 12 de mogelijkheid om op speelse manier kennis te maken met technologie en wetenschap. Dit jaar kunnen de jonge bezoekers onder meer voetballen met robots, verticaal tuinieren en vliegen met drones.

Maar liefst 300 schoolklassen én een recordaantal partnerbedrijven en -organisaties namen deel aan het festival. De partners zijn er gezamenlijk van overtuigd dat we de denkkracht van de scholieren in het basisonderwijs nodig hebben om de wereld van morgen vorm te geven.

Dit is een creatieve megaklus en het is wat mij betreft de mooiste uitdaging die er in ons vakgebied is in Nederland’, zei Jesse Post, Creative Director BrandBase. ‘Voor alle partners van Generation Discover, bedenken, ontwerpen en ontwikkelen we relevante experiences die bijdragen aan de algemene doelstelling van het festival. Alle boodschappen van de 32 partners wordt teruggebracht in één samenhangend verhaal dat zowel de partners als de kinderen blij moet maken. Ga er maar aan staan. Het verhaal van dit jaar gaat over wonen, produceren en verplaatsen in het jaar 2050. Ik ben echt trots op wat we met het team hebben neergezet.

Je bent succesvol aangemeld
Je bent reeds aangemeld