Work

Generation Discover Festival 2018

35,543 bezoekers. Vijf dagen lang. Één groot spektakel om jongeren te inspireren voor wetenschap & techniek. Voor het derde jaar op rij vond Generation Discover Festival plaats op het Malieveld in Den Haag. Tijdens dit vijfdaagse evenement komen jongeren spelenderwijs in aanraking met wetenschap, techniek en innovatie. In de futuristische domes kunnen bezoekers energie opwekken door te dansen, deelnemen aan een van de vele workshops van een groot aantal partners, bouwen aan de stad van de toekomst, vliegen met drones, VR-werelden beleven en racen met een zoutwaterauto.

Het Generation Discover Festival, een concept en productie van BrandBase, was dit jaar grootser dan ooit en een recordaantal bezoekers. Shell is ervan overtuigd dat we de denkkracht van de scholieren in het basisonderwijs nodig hebben om de wereld van morgen vorm te geven. Daarom willen Shell en meer dan 20 partners als Nemo, Linde, ABN AMRO en Samsung jongeren inspireren hun ideeën over de toekomst te realiseren.

Tenslotte was het festival op donderdag 19 oktober het toneel van één van de One Young World summit Community Dinners. Gastorganisaties zoals Unilever, Heineken, KLM en Friesland Campina gingen tijdens het eten in gesprek met de young professionals over hun doelen voor een betere wereld.

Resultaten

Totaal aantal bezoekers
Recordaantal van bezoekers
35,543
Je bent succesvol aangemeld
Je bent reeds aangemeld