43ste ABN AMRO World Tennis Tournament

Hoe zorg je ervoor dat het ABN AMRO World Tennis Tournament meer zichtbaarheid krijgt, op een spectaculaire en geloofwaardige manier? BrandBase koos als insteek de ballenkids van het WTT. Met de campagne volgen we de droom van de ballenkids om gekozen te worden voor het ABN AMRO WTT. Door deze persoonlijke verhalen sluit de campagne aan bij de ATL-campagne ‘Wat is jouw verhaal’ en illustreren wij hoe ABN AMRO investeert in het talent van morgen.

Met de campagne volgen we de droom van de ballenjongens en -meisjes om gekozen te worden voor het ABN AMRO WTT. Door deze persoonlijke verhalen sluit de campagne aan bij de ATL-campagne ‘Wat is jouw verhaal’ en illustreren wij hoe ABN AMRO investeert in het talent van morgen. Campagne-elementen zijn: een spectaculaire, webfilm, stand, pr, samples en online media.

Resultaten

Return on Investment
9x
Spelers van game
51.000
Social media views
3,5 miljoen