Uitmarkt Lounge

Terug

Briefing

ABN AMRO sponsort al vele jaren kunst en cultuur, in diverse vormen en is daarom opnieuw hoofdsponsor van de Uitmarkt. Het is dit jaar de eerste keer dat de Uitmarkt op een nieuwe locatie zal plaatsvinden: rondom het Oosterdok in Amsterdam. Bedenk hoe ABN AMRO, naast haar podium, op een creatieve en innovatieve manier aanwezig is tijdens de Uitmarkt. Met als doel om de merksympathie vergroten en maak het programma voor talentontwikkeling ‘Talent Centraal’ zichtbaar.

 

Oplossing

ABN AMRO is hoofdsponsor van de Uitmarkt, sponsor van kunst & cultuur én zet daarin de ontwikkeling van Talent Centraal. Daarom bouwden wij de ABN AMRO Lounge dit jaar op een hele bijzondere locatie. Een eiland in het water. Vanaf dit eiland heb je het mooiste uitzicht op de Uitmarkt, het Scheepvaartmuseum, NEMO, en de diverse podia. Binnen in de dome was er de mogelijkheid om te ontdekken hoe ABN AMRO zich inzet voor talentontwikkeling. Door middel van de Talent Centraal VR-experience waarin twee VR-films werden vertoond. Een met Pieter van den Hoogenband en een met de Jussen-broers. Daarnaast bood het sponsorship van de Hermitage door ABN AMRO de mogelijkheid voor een workshop die je (anders) leert kijken naar kunst in musea. Tenslotte konden bezoekers lekker ‘loungen’ op het zonovergoten terras met prachtig uitzicht, omgeven door een gezellige festivalsfeer met lampjes en palmbomen.

Case
Uitmarkt Lounge
Categorie
Events, Sponsoring