Talent Stage

Terug

ABN AMRO is een sympathieke en betrokken organisatie die talent signaleert en helpt met het realiseren van ieders doelen, ook talent in het domein Kunst & Cultuur. Onder die noemer sponsort ABN AMRO de Uitmarkt en is hiermee ‘Partner van de Toekomst’. Brandbase ontwikkelde een activatie rondom de talentontwikkeling in dit domein; een platform voor talent in de ruime zin van het woord, met als hoofdprijs; een optreden op het ABN AMRO podium op de Uitmarkt!

Case
Talent Stage
Categorie
Events & Experiential, Sponsoring

Oplossing

De ABN AMRO Talenstage is een interactief platform waar talenten hun talenten kunnen laten zien in filmpjes van 15 seconden. Door het filmpje actief te delen op social media en stemmen te verzamelen maken deelnemers meer kans op de prijs. De 3 winnaars worden gekozen door een jury bestaande uit Karin Bloemen, Frans de Vries van De Vries Producties en ABN AMRO. De jury kiest 2 winnaars uit de top 10 van de video’s met de meeste stemmen en mag 1 wildcard uitdelen uit alle inzendingen en daarvoor kiezen uit alle video’s.

Op de Uitmarkt

Alle ingezonden video’s worden tijdens de Uitmarkt vertoond op het scherm van de ABN AMRO Talent Stage. De winnaars krijgen hun minutes of fame op het ABN AMRO podium.

www.abnamro.nl/talentstage/