#StationStories

Terug

Briefing

Elke dag verwelkomt Shell wereldwijd meer dan 25 miljoen gasten op haar ruim 50 duizend stations. Creëer een global marketing strategy voor Shell Retail die de merkvoorkeur verhoogt en Shell een menselijk gezicht geeft.

Oplossing

Een benzinestation is nooit het eindstation, maar een tussenstop tijdens de reis. Iedereen gaat ergens naartoe of komt ergens vandaan. Wij vragen Shell-gasten waar ook ter wereld naar hun persoonlijke verhaal als basis voor een bijzonder content platform: #StationStories. BrandBase is verantwoordelijk voor zowel het concept als de productie van alle content voor alle online en offline middelen.

Deze altijd echte, inspirerende of emotionele verhalen geven Shell een menselijk gezicht en maken de consument ontvankelijker voor een commerciële boodschap.

Klant
Case
#StationStories
Categorie
Advertising, Digital
Agency collaboration
Blazhoffski

Resultaat

In anderhalf jaar is de start van een platform neergezet met bijzondere verhalen uit Nederland (2x), de Filippijnen, Turkije, Luxemburg, China, het Verenigd Koningrijk (3x) en Maleisië (3x). #StationStories groeit nog elke dag en is een succesvol element in de brede marketingstrategie van Shell.