Slankie Yogavilla Actie

Terug

Briefing

Bedenk en ontwikkel een spaarconcept dat vetarme Slankie-kazen koppelt aan yoga en een bewuste en relaxte levensstijl.

Oplossing

De Yogavilla. Op de verpakkingen van alle Slankie-kazen waren gedurende een bepaalde periode ‘dagen’ te vinden. Door deze te sparen, maakten consumenten kans op een relaxte en compleet verzorgde trip naar de luxe Slankie Yogavilla op Tenerife. Meedoen betekende sowieso een gratis yogales. De campagne werd onder de aandacht gebracht via print, radio en POS-materialen en was de opvolger van de succesvolle promotieactie met gratis premiums (yogamatjes) die BrandBase een half jaar eerder ontwikkelde.

Klant
Case
Slankie Yogavilla Actie
Categorie
Advertising, Digital, Promotional

Resultaten

Views
Yogalessen op de website
17.327
Deelnemers
Aan de actie
22.862
Winnaars
Van een vakantie in de yogavilla
26