Shell Touchless wasstraat

Terug

Briefing

Shell CarCare Touchless. Een wasstraat waar je je auto kan wassen zonder borstels. Alleen met water en zeep. Het concept werd getest d.m.v. een pilot bij een Shell station in Den Haag. Aan BrandBase de vraag om hier een communicatiecampagne voor te ontwikkelen met een passende key visual en pay-off.

Oplossing

Voor deze campagne is een krachtige en frisse key visual ontwikkeld. Een golf van water die het beeld in komt en over de auto heen slaat. Om het beeld te ondersteunen is er gekozen om het te combineren met de pay-off ‘De wasstraat zonder borstels’. Samen zorgen ze er voor dat er een duidelijk beeld ontstaat van wat de nieuwe wasstraat inhoudt. Er zijn diverse uitingen ontwikkeld en geproduceerd zoals posters, banners, abri’s, flyers en pomptoppers.

Klant
Case
Shell Touchless wasstraat
Categorie
Advertising

Resultaat

Een mooie campagne met duidelijke en frisse uitingen die zorgen voor de juiste uitstraling. De bezoekers zijn erg te spreken over de presentatie op de stations en werking van de nieuwe wasstraat.