Schiphol Eindejaarsactie

Terug

Briefing

Schiphol wil haar reizigers op frequente basis verrassen en bedanken. Het eerste moment in het jaar om dat in praktijk te brengen is natuurlijk de jaarwisseling, het moment dat Brandbase beetpakte voor een doeltreffende activatie. Op 2 januari komen veel Nederlanders terug van hun kerstvakantie. 20.000 reizigers die in het buitenland niet hebben kunnen genieten van die oer-Hollandse traditie: oliebollen met oudjaar…

Oplossing

De grootste nieuwjaarsreceptie van Nederland, natuurlijk op Schiphol! Onder begeleiding van een klassiek Hollandse Draaiorgel, een vrolijk oliebollenduo en met 20 hostesses in vertrouwd Hollands Delfts-blauw thema, heette Schiphol de vele passagiers een warm Hollands welkom en wensten hen een gelukkig nieuwjaar met maar liefst 50.000 oliebollen en nieuwjaarskaarten.

Case
Schiphol Eindejaarsactie
Categorie
Digital, Promotional