Priva Blue ID & Top Control 8 Lancering

Terug

Briefing

Priva introduceert een nieuwe productlijn; Priva Blue ID en Top Control 8. Een software-/hardware-pakket voor een optimaal gebouwbeheer. De grootste voordelen van deze producten: snelheid en gemak. De producten zijn namelijk ontworpen op basis van menselijke intuïtie. Door een kliksysteem met heldere kleuren en vormen is de installatie altijd vanzelfsprekend. Het enige wat je nodig hebt is een schroevendraaier.

BrandBase is gevraagd een campagne te ontwikkelen die de producten en de eenvoud van gebruik onder de aandacht brengt bij zowel de partners als de eindgebruikers van het product.

Oplossing

Een complete campagne waarin diverse middelen elkaar ondersteunen. De pay off: ‘Building control by intuition’ beschrijft het gemak van het product en draagt decampagne. Daarbij vormen strakke en stijlvolle visuals een eenduidige lijn in de campagne. De handen symboliseren het intu├»tieve gebruiksgemak van het product. Alle uitingen zijn in 4 talen (NL, EN, DU en FR) geproduceerd.

Priva partners (de installateurs) kregen exclusief de primeur van het product. Tijdens een speciaal dagprogramma werden de producten voor het eerst voor hen onthuld. Na afloop van de presentatie konden de partners de producten zelf ervaren in de Control Rooms. Twee stijlvolle experience ruimtes waar je de producten zelf eerst kunt installeren en daarna het klimaat van de Control Room kunt beheren. Met high speed beelden, geluid, ventilatoren en led-verlichting die de ruimtes volledig laten verkleuren simuleren we verschillende ‘klimaten’. Na afloop van het event ontvingen de partners de speciaal ontwikkelde saleskit. Een mooi doosje met een custom made USB met de productfilms en een spanningsmeter.

Om de specifieke informatie op een aantrekkelijke wijze te communiceren (ook voor hen die niet op het partner eventaanwezig waren) maakten we o.a. vijf korte productvideo’s. Deze video’s zijn gebruikt tijdens de onthulling op het partner event maar staan ook op de custom USB’s in de Priva sales kit. Ook op de corporate website van Priva kregen de video’s een centrale plek.

Naast deze productvideo’s ontwikkelden we ook een tweetal stijlvolle productfolders. Twee vierluiken met de gedetailleerde productinformatie.
De Control Rooms toeren een jaar lang als kleinschaligere partner events (roadshow) door binnen- en buitenland. Partners kunnen de Control Rooms als tool gebruiken om hun personeel te trainen voor de Priva producten.

Klant
Case
Priva Blue ID & Top Control 8 Lancering
Categorie
Events, Promotional