Prijsgarantie

Terug

Briefing

Wie bij Shell tankt, betaalt minder dan het landelijk gemiddelde. Zelfs het verschil met prijsstunters is minimaal. Toch hebben Nederlanders het idee dat Shell, vooral omdat het een A-merk is, duur zou zijn. Shell wil dat beeld bijstellen en gezien worden als het voordelige, vriendelijke, service-gerichte tankstation dat het is.

Oplossing

Zo’n hardnekkig beeld verander je niet zomaar. Daar is tijd voor nodig, en bewijs. BrandBase bedacht De Shell Prijsgarantie: drie hele goede redenen om aan te nemen dat Shell een voordelig tankstation is.

De drie garanties tonen aan:

Scherpe prijs – Shell’s stationsmanagers rijden elke dag een rondje in de regio, checken de prijzen van de concurrentie en passen hun prijzen daarop aan.

Zuinige brandstof – Shell FuelSave Euro95 en Shell FuelSave Diesel is bewezen zuiniger, je maakt dus meer kilometers voor hetzelfde geld.

Extra Air Miles Korting – je spaart snel, makkelijk en kunt de Air Miles tot op de euro gebruiken als extra korting op de brandstof.

Deze drie garanties kom je in 2014 overal tegen op en rond het tankstation. BrandBase bedacht, schreef, ontwierp en produceerde alle standaardcommunicatie bij de stations en vele extra’s zoals informatieve online films, de web-pagina’s waarop De Shell Prijsgarantie wordt toegelicht en verschillende stunts, mini-acties en leuke verrassingen.

Klant
Case
Prijsgarantie
Categorie
Advertising