MeesPierson Live Art Festival

Terug

Hoe zorg je voor kwalitatief klantcontact in een informele setting? BrandBase bedacht voor ABN AMRO MeesPierson het Live Art festival met de crème-de-la-crème van artistiek Nederland waar alle klanten majestueus werden ontvangen.

De paleistuinen van Paleis Soestdijk vormden het decor van het allereerste ABN AMRO MeesPierson Live Art-festival. Ruim 2.500 genodigden beleefden een bijzondere mix aan muziek- en kunststijlen. ABN AMRO MeesPierson gelooft in kwalitatief en waardevol klantcontact. Wat tot voor kort ontbrak was een eigen evenement dat het gevoel van ABN AMRO MeesPierson goed overbrengt.

Case
MeesPierson Live Art Festival
Categorie
Events

Het Live Art Festival

BrandBase heeft samen met ABN AMRO MeesPierson een eendaags, eigentijds en inspirerend festival georganiseerd. Met een programma voor jong en oud, te beleven met gezin, familie of vrienden Alle kunst kwam tot leven. Op het hoofdpodium stonden diverse acts als Karin Bloemen, De Nieuwe Philharmonie Utrecht, Pleun Bierbooms en Alain & Dane Clark. Langs de hofvijver was er een inspirerende kunstroute samengesteld waar je werd vermaakt door diverse kunstenaars en waar je kon deelnemen aan bijvoorbeeld een graffitiworkshop en de Hermitage voor Kinderen.