Zomercampagne – De leukste dagjes uit

Terug

Briefing

De zomercampagne van Shell betreft een spaarprogramma voor diverse dagjes uit. Van dierentuinen tot musea en van pretparken tot bioscopen. Deze campagne dient te worden voorzien van een thema en een keyvisual. Deze worden door vertaald in diverse middelen en op alle Shell Stations in Nederland geplaatst. Aan BrandBase de vraag hier een passende invulling aan te geven.

Oplossing

Met het spaarprogramma heb je al snel 50% korting voor vier personen op een dagje uit verdiend. Een goede reden om alle dagjes uit af te gaan! Dit zien we terug in de keyvisual; een jongetje boven uit het open dak van de auto die uitpuilt van de vele uitjes. De visual wordt ondersteund met de copy: Spaar voor 50% op de leukste dagje uit.¬†BrandBase ontwikkelde o.a. posters, abri’s, billboards, flyers, maar was ook verantwoordelijk voor de copy en design van de actiewebsite.

Klant
Case
Zomercampagne – De leukste dagjes uit
Categorie
Advertising, Promotional