KPN Sint- en Kerstactivatie

Terug

Briefing

Tijdens de feestdagen zijn de winkelstraten op hun drukst. Het winkelend publiek weet alleen niet dat je ook voor desint- en kerstinkopen in de kpn winkels terechtkunt. Aan BrandBase de vraag om, middels een winkelactivatie, voor meer traffic naar de winkel te zorgen.

Oplossing

Alles wat je voor de feestdagen wilt hebben, zet je op jeverlanglijstje. KPN helpt je een handje en heeft de gaafste producten al voor je op een lijstje gezet. In de kpn winkel kon je jouw top 3 op dit verlanglijstje invullen om te winnen. Op pakjesavond en kerstavond maakten we de winnaars bekend. Om deze winkelactivatie te ondersteunen, maakten we advertenties voor o.a. de Telegraaf en Spits!. In de winkelstraten van alle 120 kpn winkels waren ook nog eens hostesses en de snelste Zwarte Pieten ooit te zien; de4G pieten. Deze pieten sprongen, vlogen en doken plots op in het straatbeeld en trokken de aandacht voor de actie.

Buiten de kpn winkel verzorgden we ook de bijbehorende materialen zoals een groot verlanglijstje aan de gevel.Instore maakten we het wandpaneel en de basis voor de interface van het digitale verlanglijstje.

De 4G pieten trokken aanzienlijk veel bekijks in de winkelstraten. Deze 4G pieten in samenwerking met de hostesses die verlanglijstjes uitdeelden, zorgden voor extra traffic naar en gezelligheid in en om de kpn winkels tijdens de feestdagen.

Klant
Case
KPN Sint- en Kerstactivatie
Categorie
Advertising, Events, Promotional