ING Wilde Buitendagen XXL 15/16

Terug

Briefing

ING is partner en sponsor van Natuurmonumenten. Samen organiseren zij een jaarlijks publieksevenement dat kinderen moet inspireren vaker de natuur in te gaan: de ING Wilde Buitendagen XXL. Voor het tweede jaar op rij heeft BrandBase invulling gegeven aan dit tweedaagse evenement, dat traditiegetrouw tijdens de herfstvakantie plaatsvindt.

Oplossing

De ultieme kenner van de natuur is natuurlijk de boswachter. Met een groot aantal games en activiteiten daagden we de kinderen uit om zoveel mogelijk kennis te verzamelen over de natuur.

Met iedere activiteit verzamelden de kinderen punten in hun Boswachterspaspoort. Hadden ze alle kwaliteiten van een boswachter onder de knie? Dan kregen ze een unieke boswachtersbadge. Een weekend lang hebben duizenden kinderen – en hun ouders – ontdekt hoe leuk het is om in de natuur te spelen en te leren. Daarmee heeft Nederland er opeens heel wat enthousiaste boswachters bij. Een geslaagd resultaat voor zowel ING als Natuurmonumenten.

Klant
Case
ING Wilde Buitendagen XXL 15/16
Categorie
Events, Sponsoring