ING Vooroplopen

Terug

Briefing

ING heeft innovatie hoog in het vaandel staan. ING gaat zelfs zo ver dat bankzaken in de app met stemherkenning bedient kunnen worden. Om het vooruitstrevende karakter van ING aan de consument te laten zien, heeft ING de ‘vooroplopen-campagne’ ontwikkeld. Aan BrandBase de vraag om een innovatief activatie-concept te bedenken en ontwikkelen binnen het thema vooroplopen.

Oplossing

De meest opvallende eigenschap van de innovaties is de stemherkenning in de app. Deze functie hebben we uitvergroot om bij de doelgroep onder de aandacht te brengen. We maakten het pin-automaat van de toekomst. Een groot futuristisch oor met een kluis in het midden. Alleen met de juiste stem was deze kluis te openen. Om deze opvallende activatie aan een breed publiek te laten zien, maakten we een compilatiefilm voor de social media kanalen van ING.

Klant
Case
ING Vooroplopen
Categorie
Promotional

Resultaten

YouTube views
50.000
Facebook weergaven
448.000