ING Here I Come

Terug

Briefing

ING heeft speciaal voor de luchthaven Schiphol een campagne ontwikkeld om aansluiting te krijgen met zakelijke en niet-zakelijke reizigers. De campagne heeft de titel “World, here I come” waarbij ‘World’ telkens vervangen wordt door een relevante tekst. Diverse onderdelen op de luchthaven worden gebrand met deze campagne. Aan BrandBase de vraag een photo booth te produceren binnen dit concept.

Oplossing

Maak je eigen #hereicome selfie! Een photo booth waarbij reizigers zelf hun tekst voor “here I come” konden plaatsen. Vervolgens verscheen de tekst op de air bridge op de foto. Deze photo booth is volledig zelf te bedienen door de reizigers. In de software van de photo booth was een tool ge├»ntegreerd om de foto ook direct te delen via social media. Het ontwerp van de photo booth is in lijn met de rest van de campagne waarbij er gespeeld is met diverse ‘bestemmingen’. De photo booth staat in totaal 2 maanden op Schiphol.

Klant
Case
ING Here I Come
Categorie
Digital, Promotional