Hi Spotify

Terug

Briefing

Hi klanten kunnen Spotify, een online muziekbibliotheek met meer dan 18 miljoen tracks, aan hun bestaande bundel toevoegen. Aan BrandBase de vraag om dit onder de aandacht te brengen bij de bestaande Hi klanten.

Oplossing

‘Maak overal een feestje met Hi Spotify’. Met Hi Spotify op je mobiele telefoon heb je altijd de juiste muziek bij de hand voor een feestje; in het park, strand op het balkon… overal. Maar wat is muziek zonder goed geluid? Daarom maakten we een vouwbare speaker, geschikt voor alle mobiele telefoons. Geen schaar of lijm nodig en het geluid wordt tot 2x versterkt. Dit stuurden we de Hi klanten als leuke en bruikbare DM.

Om de doelgroep te enthousiasmeren en hen te bewijzen dat je met Hi Spotify écht overal een feestje maakt, lieten we een Piaggio Car ombouwen tot een self supporting dj booth. Deze PartyPiaggio, met Feestdjruud achter de draaitafel, kon je de hele zomer winnen via de Facebook-page van Hi. Feestdjruud is landelijk bekend met de hit: ‘Waar is het feestje? Hier is het feestje!’ of ‘Gas op die lollie’. Op Solar Weekend Festival, waar Feestdjruud draait, delen we Hi Spotify ballonnen uit met de bekende tekst: ‘Waar is het feestje? Hier is het feestje!’. Deze steken leuk uit boven de feestmassa.

Klant
Case
Hi Spotify
Categorie
Advertising, Events, Promotional
Middelen
DM, e-mailings, nieuwsbrieven, sms'jes, Facebook-acties, activaties, Spotify bannering en de Paarse Experience (online platform van Hi)