Europees Kampioenschap 2012 Motorkapleeuw

Terug

Briefing

Ontwikkel een origineel EK-premium gerelateerd aan autorijden en genereer herhaaldelijk bezoek. Breng dit premium vervolgens onder de aandacht met een activatie.

Klant
Case
Europees Kampioenschap 2012 Motorkapleeuw
Categorie
Promotional

Solution

De Duitsers hebben een Mercedes Benz-ster, de Engelsen een Jaguar en nu hebben wij Nederlanders de Motorkapleeuw. Een leeuw die je op je motorkap kunt plakken, maar natuurlijk ook op je motor, scooter of fiets.

Met een Cadillac volledig beplakt met Motorkapleeuwen verraste Nederlands bekendste supporter, De Indiaan, bezoekers van het Shell Station Grootendal in Nijmegen. Onder feestelijke begeleiding van de ‘Kleintje Pils Pret Band’ en 2 hostessen plakte hij spontaan Motorkapleeuwen op de auto’s op het Station. Ook werd er gedanst en gejuicht op Hollandse supportersliedjes en verraste hij de klanten in de wasstraat.