Chocolate Challenge

Terug

Briefing

Shell heeft baat bij de technische ontwikkeling van jongeren. Procestechniek is ten onrechte een ‘vergeten’ vakgebied. Shell vroeg BrandBase om een educatief programma procestechniek weer op de kaart te zetten.

Oplossing

De Chocolate Challenge. De interactieve roadshow over procestechniek voor tweede- en derdejaars VMBO-scholieren. Met dit programma maken jongeren op een speelse en spannende manier kennis met het vak van procesoperator. Op hun eigen school krijgen de leerlingen een les van 100 minuten van een jonge procesoperator van Shell Pernis of Moerdijk. Eerst een stukje theorie, daarna mogen ze zelf aan de slag in de ‘proeffabriek’. Het doel: zo snel en nauwkeurig mogelijk een grote hoeveelheid van twee verschillende kleuren chocola scheiden.
De Chocolate Challenge werd officieel gelanceerd door general managers van Shell Pernis, Shell Moerdijk, de directeur van C3 en de leerlingen van het Calvijn College Lombardijen.

Klant
Case
Chocolate Challenge
Categorie
Events, Promotional
Samenwerking
Stichting C3