BedrijfsautoRAI 2015

Terug

Briefing

Creëer een stand van internationale allure voor de BedrijfsautoRAI in Amsterdam. Benadruk hiermee dat Shell de marktleider is in innovatieve brandstoffen. De euroShell Card is het centrale thema. De aanvullende briefing was voor het InnovationLab tijdens de BedrijfsautoRAI. In deze stand, die een plek direct naast de ‘gewone’ Shell-stand had, lag de nadruk op de drie innovatieve brandstoffen van Shell: de FuelSave Diesel, Shell LNG en Shell GTL Fuel.

Oplossing

Om het netwerk achter de euroShell Card, de tankpas voor bedrijven, in beeld te brengen, maakte BrandBase een kunstzinnige installatie op de 70 m2 grote stand. Verschillende motorblok onderdelen vormden samen de kaart van Europa. Een intrigerend beeld dat niet alleen uitnodigde tot een fotomoment, maar ook tot een gesprek met één van de professionele Shell-medewerkers. Bij het InnovationLab werden de bezoekers uitgenodigd aan een futuristische tafel. Daar konden ze zelf de drie innovatieve Shell-brandstoffen beleven. Een Oculus Rift liet zien hoe een druppel Shell FuelSave Diesel zijn weg door een motor aflegt. In het midden van de tafel stond een grote Shell LNG-tank met aan weerszijden iPads waarop alles over Shell LNG te beleven was. Daarnaast konden bezoekers door animaties zelf de voordelen van Shell GTL Fuel ervaren bij drie verschillende vervoersmiddelen: een truck, een locomotief en een boot.

Klant
Case
BedrijfsautoRAI 2015
Categorie
Events & Experiential